“Anda tahu apa yang akan berlaku kepada talian prabayar anda jika anda terlupa untuk membuat tambah nilai? Jangan risau! Kami ada penjelasannya.. Setiap penyedia perkhidmatan di Malaysia mempunyai “Tempoh Penangguhan” tertentu untuk memberikan masa kepada anda membuat tambah nilai sebelum akaun anda ditamatkan.” Berikut adalah maklumat mengenai tempoh penangguhan bagi setiap Telco di Malaysia.

*Penafian: Maklumat tempoh penangguhan hanya untuk produk pra-bayar terkini di pasaran.

BUAT TAMBAH NILAI AKAUN ANDA SEBELUM TERLAMBAT!

XOX : http://www.onexox.my/status-akaun-anda.html

Tune Talk : http://www.tunetalk.com/my/en/ancillary/tnc/service-subscription

Celcom : https://www.celcom.com.my/legal/terms-and-conditions/personal

Maxis : https://www.hotlink.com.my/en/support/plans/hotlink-fast-plan/general/

Altel : http://www.altel.my/terms-conditions/prepaid-service-terms/

REDONE : https://www.redone.com.my/redoneprepaid

Yes : https://www.yes.my/tnc/products-services-tnc#Y4GLTEP.

Mcalls : https://mcalls.asia/terms

SpeakOUT : http://www.speakout.asia/guide

Umobile : https://www.u.com.my/tnc/224 https://www.u.com.my/tnc/194

Digi : https://new.digi.com.my/cs/Satellite/Page/tnc/default/tnc_digi_prepaid_best https://new.digi.com.my/cs/Satellite/Page/tnc/default/tnc_digi_prepaid_live

Unifi Mobile : https://unifi.com.my/mobile/bebas/tnc.html

 * * * 

Anda suka artikel, tip ini? Kongsikan di FacebookTwitter, dan Instagram anda. ‘Follow’ kami untuk ketahui lebih banyak tip & info terkini mengenai komunikasi & multimedia. 

~consumerinfo.my :: another website by Communications & Multimedia Consumer Forum of Malaysia (CFM)~