Meja Bantuan/Testimoni
KISAH BENAR : KUALITI KHIDMAT PELANGGAN
Ketahui senario sebenar melibatkan kes-kes kualiti khidmat pelanggan dan tip-tip ketika berhadapan dengan isu ini | CFM #HakAndaKeutamaanKami #CFMmalaysia
KISAH BENAR : KUALITI LIPUTAN – SELULAR
Ketahui senario sebenar dan bagaimana kes-kes melibatkan kualiti liputan selular diselesaikan | CFM #HakAndaKeutamaanKami #CFMmalaysia
KISAH BENAR : GANGGUAN PERKHIDMATAN INTERNET
Ketahui senario sebenar dan bagaimana kes-kes melibatkan gangguan perkhidmatan internet diselesaikan | CFM #HakAndaKeutamaanKami #CFMmalaysia
KISAH BENAR:KUALITI LIPUTAN-JALUR LEBAR TIDAK MEMUASKAN
Senario i: Jenis perniagaan yang saya jalankan memerlukan sambungan internet yang pantas. Saya rasa pakej perkhidmatan yang saya langgan ketika ini tidak mencukupi untuk menampung keperluan perniagaan saya yang semakin berkembang. Buat masa ini, ada 15 peranti yang...
KISAH BENAR : PERTIKAIAN BIL & BAYARAN
Senario i: Saya telah menghubungi penyedia perkhidmatan sebelum ini untuk menamatkan talian saya. Selepas itu, saya telah mendaftar dengan penyedia perkhidmatan yang baharu, tetapi saya masih menerima bil daripada akaun yang telah dibatalkan untuk beberapa bulan...
LIPUTAN PERKHIDMATAN YANG TIDAK MEMUASKAN
Jabatan Aduan CFM membantu menangani salah satu masalah yang paling mengganggu pengguna di Malaysia iaitu: Liputan Perkhidmatan yang tidak memuaskan. S : Saya mengalami liputan rangkaian yang teruk sejak enam bulan yang lalu dan ini satu perkara yang serius. Panggilan...