“Anda tahu apa yang akan berlaku kepada talian prabayar anda jika anda terlupa untuk membuat tambah nilai? Jangan risau! Kami ada penjelasannya.. Setiap penyedia perkhidmatan di Malaysia mempunyai “Tempoh Penangguhan” tertentu untuk memberikan masa kepada anda membuat tambah nilai sebelum akaun anda ditamatkan.” Berikut adalah maklumat mengenai tempoh penangguhan bagi setiap Telco di Malaysia.
*Penafian: Maklumat tempoh penangguhan hanya untuk produk pra-bayar terkini di pasaran.
BUAT TAMBAH NILAI AKAUN ANDA SEBELUM TERLAMBAT!
XOX : http://www.onexox.my/status-akaun-anda.html
Tune Talk : http://www.tunetalk.com/my/en/ancillary/tnc/service-subscription
Celcom : https://www.celcom.com.my/legal/terms-and-conditions/personal
Maxis : https://www.hotlink.com.my/ms/faq/products/prepaid-pantas/general/
Altel : http://www.altel.my/terms-conditions/prepaid-service-terms/
REDONE : https://www.redone.com.my/redoneprepaid
Yes : https://www.yes.my/tnc/products-services-tnc#Y4GLTEP.
Mcalls : https://mcalls.asia/terms
SpeakOUT : http://www.speakout.asia/guide
Umobile : https://www.u.com.my/tnc/224 : https://www.u.com.my/tnc/194
Digi : https://new.digi.com.my/cs/Satellite/Page/tnc/default/tnc_digi_prepaid_best https://new.digi.com.my/cs/Satellite/Page/tnc/default/tnc_digi_prepaid_live
Unifi Mobile : https://unifi.com.my/mobile/bebas/tnc.html